ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczyna kampanię reklamową, w której zachęca, by nawet mimo trudniejszych czasów nadal “robić swoje”.
– Ponad dwie trzecie Polaków spodziewa się kryzysu gospodarczego i wzrostu bezrobocia w perspektywie najbliższych 5 lat, a aż 36% dostrzega obniżenie standardów finansowych w stosunku do analogicznego okresu sprzed 12 miesięcy. Dlatego na znaczeniu nabierają rozwiązania, które wspierają i ułatwiają ogarnianie finansów, takie jak spersonalizowane powiadomienia w aplikacji Moje ING – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania pod hasłem: “Robimy swoje, tylko inaczej” będzie realizowana w telewizji, internecie i placówkach banku. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Brain, a przygotowaniem działań w internecie zajęła się agencja Gong. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Zdaniem przedstawicieli banku epidemia koronawirusa sprawiła, że wielu ludzi nauczyło się nowych rzeczy, także w zakresie technologii, i chcemy, żeby te pozytywne zmiany już z nimi zostały. Dlatego “nadal robimy swoje, tylko inaczej”. Dlatego też nowej kampanii banku towarzyszy nowa wizualizacja, w której głównym elementem jest brand identifier – ikona aplikacji mobilnej. Dodatkowym, nowym elementem podkreślającym branding w materiałach audio oraz wideo jest również logo dźwiękowe.