ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczyna kampanię Konta Direct dla Firmy. W emitowanych w telewizji i internecie spotach prezentowane są zalety bankowości mobilnej dla firm przez pryzmat użyteczności dla ludzi, a nie samej technologii. W ten sposób bank nawiązuje do wprowadzonego w ubiegłym roku hasła ”Liczą się ludzie”.
– Zapytaliśmy Polaków, również osoby, które prowadzą własną firmę, jaki mają pomysł na życie i jak realizują swoje cele. Spontanicznie powiedzieli nam, że robią to w różny sposób. Tak też jest z bankowaniem, aplikacja mobilna daje takie możliwości. Stąd filmowa puenta Marka Kondrata: “Każdy pomysł na życie jest dobry, a najlepszy jest twój. Aplikacja mobilna wspiera tych, którzy chcą prowadzić biznes po swojemu” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.
Bank chwali się, że od sierpnia ub.r. prawie 20 proc. więcej (średnio miesięcznie) jednoosobowych działalności gospodarczych decyduje się na otwarcie konta w ING.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (30-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), w internecie (reklamy display, w serwisach VoD oraz social mediach) oraz w formie materiałów BTL w placówkach banku. Realizują ją agencje: Brain (kreacja ATL i BTL), Gong (kreacje internetowe) oraz Lowe Media (planowanie i zakup mediów).