Kraj

ING Bank reklamuje bankowość w telefonie

Bank prezentuje zalety mobilnej bankowości przez pryzmat ludzi, a nie technologii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPiRuHwxoGGc%22%7D
ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową promującą Konto Direct. Bank prezentuje zalety mobilnej bankowości, ale przez pryzmat ludzi, a nie technologii. Do emisji w telewizji trafiły 30- i 60-s spoty.
Kampania obejmuje także internet (reklamy w serwisach VoD, reklamy display, oraz aktywności w social mediach), reklamy OOH (billboardy), a także materiały w placówkach banku.

Kreację ATL i BTL przygotowała agencja reklamowa Brain, za kreacje internetowe odpowiada agencja Gong, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media.