– Jednak trudny tekst, nawet wypowiedziany głosami Lei z “Gwiezdnych Wojen” czy Rico z ,”Pingwinów z Madagaskaru”, wciąż pozostaje trudnym tekstem. Aktorzy bawią się nim, ale koniec końców chcą to powiedzieć normalnie, po ludzku, po prostu – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W ten sposób bank prezentuje się jako przyjazny konsumentom. Twierdzi, że uprościł setki pism i dokumentów i przeszkolił swoich pracowników. Za tę pracę otrzymał dwa certyfikaty od Pracowni Prostej Polszczyzny, która przyznaje takie właśnie certyfikat prostej polszczyzny firmom i instytucjom za teksty, które spełniają standard prostego języka, bez zawiłego żargonu czy urzędowych zwrotów.
Kampania będzie prowadzona w internecie. Kreację opracowała agencja Mosqi.to, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.