ING Bank Śląski (ING Bank) reklamuje konta oszczędnościowe w kampanii pod hasłem: “Kto oszczędza, tego stać na niezależność”. Prowadzona ona jest w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz w internecie (wybrane portale i serwisy, w tym media społecznościowe).
W ramach oferty bank oferuje klientom preferencyjne oprocentowanie w wys. 2 proc. rocznie na tych kontach oszczędnościowych.
– Aby zachęcić Polaków do powiększania kapitału w ING, pokazujemy, że oprócz racjonalnych korzyści, oszczędności mają również wymiar psychologiczny – dają poczucie pewności i niezależności. To prawda, która nie straciła na aktualności, dlatego zdecydowaliśmy się powtórzyć komunikację, za którą otrzymaliśmy srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.
W reklamie występują aktorzy: Agata Kulesza i Marek Kondrat.
Kreację ATL zrealizowała agencja reklamowa Brain, kreacje internetowe – agencja Golden Submarine, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MullenLowe Media Hub.