Kraj

ING zachęca do oszczędzania

Kampanię przygotowały: Brain, Golden Submarine oraz MullenLowe Media Hub.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F52YGZUfOlQQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
ING Bank Śląski (ING Bank) reklamuje konta oszczędnościowe w kampanii pod hasłem: “Kto oszczędza, tego stać na niezależność”. Prowadzona ona jest w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz w internecie (wybrane portale i serwisy, w tym media społecznościowe).

W ramach oferty bank oferuje klientom preferencyjne oprocentowanie w wys. 2 proc. rocznie na tych kontach oszczędnościowych.

– Aby zachęcić Polaków do powiększania kapitału w ING, pokazujemy, że oprócz racjonalnych korzyści, oszczędności mają również wymiar psychologiczny – dają poczucie pewności i niezależności. To prawda, która nie straciła na aktualności, dlatego zdecydowaliśmy się powtórzyć komunikację, za którą otrzymaliśmy srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

W reklamie występują aktorzy: Agata Kulesza i Marek Kondrat.

Kreację ATL zrealizowała agencja reklamowa Brain, kreacje internetowe – agencja Golden Submarine, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MullenLowe Media Hub.