Zagranica

Reklama

Innocean Berlin z kampanią dla elektrycznego Hyundaia Kony

Głównym elementem kampanii jest 48-sekundowy film wyreżyserowany przez Nicolaia Fuglsiga.

W kampanii promującej nowy elektryczny model Kona koreański producent samochodów Hyundai zachęca konsumentów, by “żyli bez ograniczeń” i tak jak bohater 48-sekundowego spotu, chłopiec o imieniu Noah, wyobrazili sobie ponownie świat, w którym wszystko jest możliwe. Porcję codziennej magii ma oczywiście zapewnić im Kona. Imponujący płynnością ruch auta w reklamie osiągnięto dzięki umieszczeniu go na zbudowanej specjalnie na potrzeby kampanii obrotowej platformie. Ruch prawdziwego samochodu ma kojarzyć się z tym, jak dzieci bawią się zabawkami, nie uznając żadnych ograniczeń przestrzennych.

Kampania 360˚ będzie prowadzona na rynkach w całej Europie, obejmując m.in. telewizję, nośniki OOH z efektem 3D oraz media społecznościowe. Za kreację odpowiada agencja Innocean Berlin, a za produkcję firmy MJZ i Sterntag Films. Reżysem spotu jest Duńczyk Nicolai Fuglsig.