Kraj

Innovations Media promują "Foresight Regionalny dla Wielkopolski"

Projekt dotyczy podniesienia poziomu życia mieszkańców Wielkopolski.

Dom mediowy Innovations Media rozpoczął działania związane z promocją “Foresightu Regionalnego dla Wielkopolski”, czyli projektu społecznego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Dzięki wspólnej dyskusji różnorodnych środowisk społecznych przedsięwzięcie ma przyczynić się do podniesienia jakości życia Wielkopolan. Jego uczestnicy w ramach warsztatów, konferencji i innych form partycypacji do końca 2012 roku pracować będą nad pięcioma obszarami tematycznymi, takimi jak kapitał społeczny, tożsamość regionalna, postawa wobec “nowych” i “nowego”, przywództwo regionalne oraz konkurencyjna współpraca. Efektem tej aktywności będą scenariusze rozwoju Wielkopolski, które pomogą w kształtowaniu przyszłości regionu.

Dom mediowy Innovations Media odpowiada za działania promocyjne w prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz będzie odpowiedzialny za koordynację inicjatyw społecznych w całym województwie. Za metodologię badań oraz ich realizację odpowiadają firmy IBC Group Central Europe Holding SA oraz ResPublic. Budżet na realizację i promocję “Foresightu Regionalnego” wszystkie firmy jako konsorcjum uzyskały na podstawie przetargu.

W skład Innovations Communications Group świadczącej zintegrowane usługi kreacyjne i mediowe pod jednym dachem wchodzą – oprócz domu mediowego Innovations Media – agencja reklamowa Innovations Crazy Mouse oraz agencja interaktywna Innovations Online.