Kraj

Innowacja Bonduelle motywem nowego pozycjonowania

Markter rozpoczyna nową komunikację marketingową.

Innowacja Bonduelle motywem nowego pozycjonowania
Bonduelle wprowadza nowe pozycjonowanie marketingowe. Nowej strategii towarzyszy rozpoczynająca się 18 października kampania telewizyjna oraz działania w internecie. Spot reklamowy ma charakter wizerunkowy, buduje atrybuty emocjonalne i racjonalne marki Bonduelle, prezentuje także w tzw. tagu nowość produktową – warzywa gotowane na parze w puszce. Według danych firmy Bonduelle to lider rynku w kategorii warzyw apertyzowanych, w tym w trzech najważniejszych segmentach – kukurydzy, groszku i fasol suchych. Teraz Bonduelle chce także inspirować konsumentów do odkrywania nowych smaków. Jak podkreśla Anna Telakowiec, dyrektor marketingu regionu Polska i kraje bałtycka w Bonduelle Polska, stosunek polskich konsumentek do marki cechuje duży ładunek emocjonalny, charakterystyczny dla tzw. lovemarks. Firma nadal chce utrzymać tę pozytywną relację.

Startująca kampania reklamowa prezentuje nowe pozycjonowanie marki i koncentruje się wokół innowacyjnej linii nowości produktowych warzyw gotowanych na parze w puszce. Produkt jest odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów, chcących jeść zdrowo, ale jednocześnie mających coraz mniej czasu na gotowanie.

W skład kampanii reklamowej trwającej od października do końca grudnia wchodzi spot telewizyjny. Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja Red8. Kampania telewizyjna będzie obecna kanałach TVP1 i TVP2, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Kampania obejmie też prowadzone na szeroką skalę działania w internecie. Za promocję w Facebooku odpowiadać będzie agencja interaktywna Insignia z Krakowa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum, działania PR prowadzi agencja Rc2.