Bonduelle wprowadza nowe pozycjonowanie marketingowe. Nowej strategii towarzyszy rozpoczynająca się 18 października kampania telewizyjna oraz działania w internecie. Spot reklamowy ma charakter wizerunkowy, buduje atrybuty emocjonalne i racjonalne marki Bonduelle, prezentuje także w tzw. tagu nowość produktową – warzywa gotowane na parze w puszce. Według danych firmy Bonduelle to lider rynku w kategorii warzyw apertyzowanych, w tym w trzech najważniejszych segmentach – kukurydzy, groszku i fasol suchych. Teraz Bonduelle chce także inspirować konsumentów do odkrywania nowych smaków. Jak podkreśla Anna Telakowiec, dyrektor marketingu regionu Polska i kraje bałtycka w Bonduelle Polska, stosunek polskich konsumentek do marki cechuje duży ładunek emocjonalny, charakterystyczny dla tzw. lovemarks. Firma nadal chce utrzymać tę pozytywną relację.
Startująca kampania reklamowa prezentuje nowe pozycjonowanie marki i koncentruje się wokół innowacyjnej linii nowości produktowych warzyw gotowanych na parze w puszce. Produkt jest odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów, chcących jeść zdrowo, ale jednocześnie mających coraz mniej czasu na gotowanie.
W skład kampanii reklamowej trwającej od października do końca grudnia wchodzi spot telewizyjny. Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja Red8. Kampania telewizyjna będzie obecna kanałach TVP1 i TVP2, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Kampania obejmie też prowadzone na szeroką skalę działania w internecie. Za promocję w Facebooku odpowiadać będzie agencja interaktywna Insignia z Krakowa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum, działania PR prowadzi agencja Rc2.