Zagranica

Innowacje i rynki rosnące celem PepsiCo

PepsiCo po dobrym drugim kwartale szkicuje plany na dalszą przyszłość.

Koncern, który po drugim kwartale odnotował 2-proc. wzrost w kategorii przekąsek i 11-proc. w kategorii napojów, przedstawił inwestorom dalsze plany rozwoju sięgające roku 2020.

PepsiCo skupi się w kolejnej dekadzie na inwestycjach na rynkach rosnących, na innowacjach produktowych i rozwoju produktów odżywczych.

Przychody z produktów odżywczych mają potroić się do 2020 r. (z 10 mld dol. do 30 mld dol.). PepsiCo otworzyło niedawno centrum badań i rozwoju tej kategorii w siedzibie firmy w Chicago. Zgodnie z zapowiedziami Indry Nooyi, CEO, koncern zamierza się pozycjonować jako lider rozwoju produktów zdrowotnych i pożywnych. W portfolio PepsiCo są m.in. produkty marek: Quaker, Tropicana i Gatorade.

Globalny rynek produktów zdrowotnych szacuje się na 500 mld dol. i wykazuje on stałą tendencję wzrostu.

(Warc.com)