Kraj

InPost uruchamia usługę z myslą o graczach komputerowych

Za zamawianie paczek uczestnicy dostają bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy vouchery do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard.

Operator logistyczny InPost uruchomił specjalną usługę dedykowaną graczom komputerowym. Dzięki współpracy z serwisem dogry.pl, użytkownicy usług InPost mogą dołączyć do programu partnerskiego. Działanie jest konsekwencją trendu związanego ze wzrostem znaczenia graczy jako konsumentów – szacuje się, że liczba gamerów w Polsce wynosi ok. 20 milionów (Polish Gamers Research 2019, Polish Gamers Observatory & Krakowski Instytut Technologiczny).
InPost jako pierwsza firma kurierska na świecie wprowadza program dla graczy – za zamawianie paczek uczestnicy dostają bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy pełne wersje gier na różne platformy, vouchery do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard.
– Gamekit mówi językiem graczy i tworzy dla nich dedykowane kampanie i programy lojalnościowe. Tylko w Polsce dociera do ponad 3 mln graczy, a na świecie ma już ponad 18 mln użytkowników. Blisko połowa polskich internautów korzysta z adblocków2, a program InPost z Gamekit pozwala na dotarcie do tej ważnej i rosnącej grupy konsumentów – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.
Aby przystąpić do programu, należy zarejestrować się na portalu dogry.pl, wejść na dedykowaną podstronę i wpisać numer telefonu, na który zamawia paczki. Następnie co miesiąc otrzymuje się nagrody – punkty dogry.pl – ich liczba zależy od ilości zamówionych paczek w danym miesiącu.
W tym roku InPost udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów iOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.
InPost dostarczył w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów wzrosły o 56,3 proc., a przez Kuriera InPost o 45,5 proc.