Ruszyła tegoroczna kampania marki Kamis. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego. Nowa kampania „Przyprawiaj wygodnie” jest kontynuacją działań marki.
Insignia odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację materiałów digital, w tym produkcję materiałów wideo oraz realizację materiałów graficznych i animowanych do mediów społecznościowych. Tegoroczną kampanię wspiera również spot TV, który agencja realizowała w zeszłym roku we współpracy z Papaya Films. Najnowsza kampania „Przyprawiaj wygodnie” została również zaadaptowana na rynek rumuński. W tym celu agencja przygotowała billboard sponsorski do telewizji oraz materiały digital – wideo na YouTube oraz media społecznościowe. Po stronie Insignii był koncept na adaptację materiałów oraz produkcja we współpracy z Papaya Films, tj. nagranie lektora i realizacja materiałów wideo.
Insignia odpowiada za kreację i realizację kampanii. Zakupem mediów w Polsce zajął się Starcom, a w Rumunii – Spark Foundry UK. Kampania trwa do 28 lutego.