Zagranica

Inspiracje "Peaky Blinders" i koncert Robbiego Williamsa w świątecznej kampanii Aldi

Wielki powrót Kevina Marchewki w kampanii sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FT37-A2JdaEk%22%7D
Podobnie jak w ubiegłym roku (MMP24 z 13 listopada) sieć Aldi w Wielkiej Brytanii wystartowała z kampanią bożonarodzeniową, którą poprzedziła akcją teaserową. Ponownie głównym bohaterem spotu jest Kevin Marchewka.
W tym roku twórcy kampanii wyraźnie inspirowali się popularnością gangu z Birmingham “Peaky Blinders”, którego najnowsze odcinki emituje BBC.
Kiedy Kevin znajduje się już na scenie, słyszymy muzykę do “Let Me Entertain You” Robbiego Williamsa, w której tekst został zmieniony na bożonarodzeniowy. Za kreację kampanii odpowiadają McCann London i McCann Manchester.

(Independent.co.uk)