Podobnie jak w ubiegłym roku (MMP24 z 13 listopada) sieć Aldi w Wielkiej Brytanii wystartowała z kampanią bożonarodzeniową, którą poprzedziła akcją teaserową. Ponownie głównym bohaterem spotu jest Kevin Marchewka.
W tym roku twórcy kampanii wyraźnie inspirowali się popularnością gangu z Birmingham “Peaky Blinders”, którego najnowsze odcinki emituje BBC.
Kiedy Kevin znajduje się już na scenie, słyszymy muzykę do “Let Me Entertain You” Robbiego Williamsa, w której tekst został zmieniony na bożonarodzeniowy. Za kreację kampanii odpowiadają McCann London i McCann Manchester.
W tym roku twórcy kampanii wyraźnie inspirowali się popularnością gangu z Birmingham “Peaky Blinders”, którego najnowsze odcinki emituje BBC.
Kiedy Kevin znajduje się już na scenie, słyszymy muzykę do “Let Me Entertain You” Robbiego Williamsa, w której tekst został zmieniony na bożonarodzeniowy. Za kreację kampanii odpowiadają McCann London i McCann Manchester.
(Independent.co.uk)