Przetargi

Instytut Żywności i Żywienia ogłasza przetarg

Instytut wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii społecznej poruszającej problem otyłości.

Przedmiotem przetargu ogłoszonego przez Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra Aleksandra Szczygła jest usługa zaplanowania, przygotowania oraz przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej o zasięgu ogólnopolskim w ramach kampanii społecznej “Zachowaj równowagę” oraz analiza efektywności podjętych działań po ich przeprowadzeniu, polegająca na wykazaniu wskaźników dotarcia do grup docelowych.

Przewidywana wartość budżetu to 1,5 mln zł. Kampania ma być prowadzona w internecie, prasie, OOH oraz w telewizji. Dodatkowo planowane są działania eventowe.

Projekt “Zachowaj równowagę” jest realizowany przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) i współfinansowany przez Ministerstwo Zdrowia. Partnerami projektu są Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka, Akademia Wychowania Fizycznego oraz Polskie Towarzystwo Dietetyki.