Kraj

Interactive Solutions po raz kolejny obsłuży Adidas Boost

Agencja zrealizuje niestandardową akcję dla marketera podczas 35. Maratonu Warszawskiego.

Agencja Interactive Solutions kolejny raz wygrała konkurs na obsługę inicjatywy Adidas Boost, tym razem podczas 35. Maratonu Warszawskiego (29.09.2013). Adidas chce dostarczyć energii uczestnikom biegu poprzez wiele specjalnych działań realizowanych przez agencję w internecie oraz na trasie maratonu.

Dedykowana aplikacja w Facebooku pozwala znajomym motywować biegaczy na trasie biegu. Adidas daje im narzędzia do stworzenia specjalnego dopingu: na customizowanych billboardach rozmieszczonych na trasie biegu ukażą się teksty internautów, znajomi biegaczy mogą zaprojektować w Facebooku i odebrać przed samym maratonem unikatowe flagi kibica oraz specjalne opaski Boost. Opaski mogą następnie wręczyć zawodnikom, by ci mogli w krytycznych dla swojego biegu momentach odczytać nadrukowane na nich emocjonalne treści i personalizowane wiadomości.

Marketer po raz kolejny chce udowodnić, że bardzo dobrze zna biegaczy – trasę maratonu podzielono na widoczne strefy odpowiadające etapom biegu i poziomu energii zawodników: Euforia, Rytm, Ściana, Boost. Każda ze stref zawierać będzie motywujące hasła tworzone przez samych kibiców w Facebooku. Ostatnia strefa – Boost, składać się będzie z większej ilości aktywności, których celem jest dodanie energii w końcowej, najtrudniejszej fazie biegu. Adidas ustawia też na trasie biegu dmuchane bramy, serię kilkudziesięciu bannerów i Adidas Running Spot, mobilne centrum biegowe z didźejem, grającym wybrane przez maratończyków przed biegiem utwory.