Kraj

Marketing

Intermarché przeprowadzi rebranding sieci paliw

Przewidziano wsparcie finansowe na rebrading dla przedsiębiorców prowadzących działalność pod szyldem sieci. Do końca br. ma nastąpić zmiana wizerunku 10 stacji.

Intermarché, marka z Grupy Muszkieterów, zaczyna proces rebrandingu przysklepowych stacji paliw. Kolorystyka każdej z odnowionych stacji będzie nawiązywać do podstawowych barw Intermarché – czarnego i czerwonego z elementami bieli zamiast wcześniej dominujących szarości.

– Zachęcamy wszystkich niezależnych przedsiębiorców prowadzących działalność w ramach Intermarché do przeprowadzenia rebrandingu swoich stacji paliw. Dzięki wsparciu finansowemu ze strony sieci operacja nie będzie aż tak kosztowna. Zakładamy, że do końca roku swój wizerunek odświeży 10 stacji paliw – mówi Benjamin Ferte, prezes zarządu SCA Petrole Polska, spółki zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów.

Obecnie w Polsce funkcjonuje niemal 70 stacji paliw przy sklepach Intermarché, co daje marce pozycję lidera w tym względzie wśród sieci handlowych w Polsce.

.