Kraj

IQS and Quant Group będzie rozszerzać badanie Świat Młodych

Firma badawcza IQS and Quant Group będzie rozszerzać badanie stylów życia młodych konsumentów Świat Młodych. We wrześniu pojawi się raport...

Firma badawcza IQS and Quant Group będzie rozszerzać badanie stylów życia młodych konsumentów Świat Młodych. We wrześniu pojawi się raport dotyczący płci, m.in. oczekiwań wobec płci przeciwnej, związków, miłości itp. Na przełomie roku ma być dostępne także badanie dotyczące konsumpcji mediów. Będzie ono dostarczać głównie danych jakościowych, tzw. miękkich, których nie można odnaleźć np. w badaniach telemetrycznych czy danych o sprzedaży. Świat Młodych dotyczy grupy wiekowej 16-24 lata, projekt rozpoczęty w 2004 r. miał już obok pierwszego badania założycielskiego także dwie aktualizacje. Z badania Świat Młodych korzystają już m.in. producenci napojów, przekąsek i operatorzy telekomunikacyjni. (TW)