Kraj

IQS & Quant Group zamierza rozwijać badania ilościowe

Firma IQS & Quant Group będzie w najbliższym czasie rozwijać marketingowe badania ilościowe. "Marketingowe badania jakościowe są od lat wizytówką...

Firma IQS & Quant Group będzie w najbliższym czasie rozwijać marketingowe badania ilościowe. “Marketingowe badania jakościowe są od lat wizytówką firmy. IQS & Quant Group ma też bardzo prężny dział badań ilościowych i chcemy w najbliższym czasie wykorzystać ten potencjał” – powiedział Adam Zalewski, który od początku stycznia br. jest nowym dyrektorem generalnym firmy. “Chcemy też rozwijać naszą ofertę badań CATI zbieranych przez telefon, które pozwalają uzyskać bardzo szybkie odpowiedzi na pytania klientów” – dodaje. Zalewski dodaje, że obecnie firma pracuje nad nową strategią marketingową. “Chciałbym, by firma patrzyła na oferowane badania jak na produkt marketingowy. W najbliższym czasie wybrana zostanie osoba, która będzie odpowiedzialna i za wdrażanie nowej strategii, i new business” – deklaruje szef firmy. Zalewski zapowiedział też, że IQS będzie rozwijać narzędzia badawcze tak, by bardziej dostosować je do indywidualnych potrzeb klientów. Jego zdaniem widać wyraźnie zapotrzebowanie na tego typu działania – szczególnie w sektorach FMCG i finansowym. IQS & Quant Group to firma badawcza, która powstała w 1994 r. Specjalizuje się w jakościowych i ilościowych badaniach marketingowych. Wśród klientów firmy są m.in.: Altadis, Citibank, Coca-Cola Poland, Colgate-Palmolive Poland, Danone, Frito Lay, Nestle, Renault SA i Unilever. (PM)