Pion badań IQS powiększył się o trzy nowe badaczki, które zasiliły ilościowo-jakościowy zespół badawczy kierowany przez Jacka Młynarskiego. Dominika Michalak, Monika Górka-Kita oraz Katarzyna Kominek są badaczkami ilościowymi i wcześniej pracowały w Kantar Polska.
Dominika Michalak ma doświadczenie w realizacji i koordynacji badań mierzących efektywność komunikacji oraz wpływ poszczególnych kanałów komunikacji na pozycję i kondycję marki. Przez ostatnie lata pracowała dla klientów z branży spożywczej, farmaceutycznej oraz beauty. W IQS zajmuje stanowisko research managera.
Monika Górka-Kita jest socjologiem z 18-letnim doświadczeniem w branży badawczej. Do IQS dołączyła na stanowisko research managera. Specjalizuje się w badaniach innowacji – głównie w testach produktów, konceptów, w badaniach U&A oraz w badaniach wizerunkowych. Główny obszar działania to rynek FMCG.
Katarzyna Kominek zajmie stanowisko research project managera. W dotychczasowej karierze odpowiadała za prowadzenie projektów badawczych dla klientów z sektora energetycznego oraz branży ciepłowniczej,
finansowej i ubezpieczeniowej.