Kraj

Isignia odpowiada za nową platformę online marki Jurajska

Layout wpisuje się w stylistykę portali lifestyle’owych.

Agencja Insignia zrealizowała nową odsłonę portalu brandedcontentowego www.twojarownowaga.pl dla marki Jurajska. Platforma stanowi centrum komunikacji dla marki Jurajska i wpisuje się w długofalową strategię, opartą na koncepcji work-life ballance i znajdywanu równowagi między sferami życia: fizyczną, psychiczną i społeczną.

Insignia przygotowała nową odsłonę serwisu. Layout wpisuje się w stylistykę portali lifestyle’owych. Jego kafelkowy układ umożliwia lepszą prezentację treści tekstowych oraz wideo. Ponadto strona jest oparta na strukturze typu one-page, dzięki czemu użytkownik może poruszać się po niej za pomocą przesuwania myszki czy przesuwania dłonią po ekranie smartfonu bądź tabletu.

Portal został poszerzony o dział “filmy”, co związane jest z wdrażaniem przez markę Jurajska działań wideocontentowych. Do końca czerwca w sobotnim wydaniu “Pytania na śniadanie” Karolina Malinowska prowadzi serię ekskluzywnych wywiadów z dziesięcioma gwiazdami kina, muzyki, sportu i mediów. Gwiazdy przez pryzmat swoich historii będą pokazywać, jak radzą sobie z odnajdywaniem balansu między życiem prywatnym i zawodowym. Wywiady emitowane w TVP mają charakter teaseru do pełnych wywiadów, które można oglądnąć na kanale „Twoja równowaga” w YouTube. W rozmowach wzięli już udział m.in. Jakub Wesołowski, Anna Cieślak i Maciej Musiał. 

Insignia współpracuje z marką Jurajska od 2014 r.