Kraj

Itaka rusza z kampanią letniej oferty

W tegorocznej odsłonie reklamowej największego w kraju touroperatora występują: Joanna Orleańska, Wojciech Błach i Marcelina Zawadzka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjSdeAi3JBSU%22%7D
Największy w kraju organizator zagranicznych wycieczek dla Polaków, czyli biuro podróży Itaka, rozpoczyna już kampanię reklamową w mediach (telewizja, internet, kina, outdoor, prasa) zachęcającą do rezerwacji wycieczek na lato 2016 r.

30- i 45-sekundowe spoty zostaną wyemitowane m.in. w TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych oraz w kinach na terenie całego kraju. Za kreację i reżyserię odpowiada duet Joanna i Paweł Orleańscy – współwłaściciele FDR Studio, które produkowało i postprodukowało filmy. Zdjęcia do spotu wykorzystanego w kampanii zostały zrealizowane na hiszpańskiej wyspie Fuertaventura. Fotosy wykonane podczas realizacji przez fotograf Olgę Majrowską posłużyły do stworzenia layoutów do kampanii ATL i outdoor. Autorem zdjęć jest Adam Pietrasik.

W ubiegłorocznej kampanii Itaki (ruszyła w drugiej połowie listopada ub.r.) zagrali m.in. Miss Polski Paulina Krupińska, aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański oraz modelka Patrycja Laufer. Zdjęcia były realizowane na greckiej wyspie Kafalonia.

FDR Studio z Itaką pracuje na stałe od 6 lat.