Kraj

Przetargi

ITBC Communication wygrała przetarg PARP

Agencja ITBC Communication zajmie się koordynacją uczestnictwa PARP w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy wybrano agencję ITBC Communication, specjalizującą się w eventach, działaniach PR, social media i digital.
Dział eventowy agencji ITBC zajmie się koordynacją uczestnictwa PARP w aż 100 wydarzeniach gospodarczych na terenie całej Polski lub do wyczerpania przewidzianego budżetu. Eventy, w których weźmie udział Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, kierowane są do przedsiębiorców z sektora MŚP oraz start-upów. Zakres działań obejmuje promocję wizerunkową PARP oraz koordynację wszystkich działań związanych z udziałem organizacji w wybranych wydarzeniach.

Po stronie agencji za współpracę z PARP odpowiada dział ITBC Events na czele z Magdą Maruszak, senior event & creative manager.