Kraj

Izabela Albrychiewicz z regionalną rolą w GroupM

CEO polskiego oddziału GroupM obejmuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma rozwijać i uspójniać ofertę spółki na rynkach CEE.

Izabela Albrychiewicz z regionalną rolą w GroupM
Prezeska GroupM Poland Izabela Albrychiewicz obejmuje nową regionalną rolę cluster lead w sieci GroupM, czyli platformie technologicznej i negocjacyjnej reprezentującej agencje mediowe WPP: MediaCom, Wavemaker oraz Mindshare. Izabela Albrychiewicz wspiera rozwój oferty oraz kompetencji biur GroupM w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, w Rumunii, Serbii oraz Chorwacji. Oznacza to, że odpowiada za pomoc w uruchamianiu usług i marek specjalistycznych oraz wymianę narzędzi, technologii i wiedzy pomiędzy spółkami GroupM w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Sieć powierzyła Izabeli Albrychiewicz szersze kompetencje po dwóch latach zarządzania polską spółką grupy. – GroupM Poland jest w wielu wymiarach inspiracją dla rynków regionu. Technologicznie jest jednym z najlepiej rozwiniętych oddziałów, pokazuje też ciekawe kierunki rozwoju oferty. Przykładem może tu służyć choćby mSpark, czyli platforma innowacji zrzeszająca start-upy marketingowo-technologiczne. Szkoda byłoby sukcesu takiej marki nie przenieść na inne rynki – mówi Demet Ikiler, CEO GroupM na region EMEA.

Izabela Albrychiewicz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Z WPP jest związana od 1999 r., początkowo w MEC (później Wavemaker), którym zarządzała od 2011 r., a od 2019 r. – w GroupM. Poza pracą na rzecz firmy jest aktywnie zaangażowana w życie branży. Izabela Albrychiewicz jest członkinią rady nadzorczej SAR, od 6 lat zasiada w zarządzie IAA.