Kraj

J. Walter Thompson, Papaya Films i Tadeusz Śliwa z nową kampanią dla Mazdy [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Jinba Ittai", czyli w dosłownym tłumaczeniu "jedność konia i jeźdźca".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS757LCO7Pes%22%7D

Team kreatywny z J. Walter Thompson – Maciej Biedroń i Filip Mazur – przygotował skrypty opowiadające historię mistrzyni świata w łucznictwie konnym Anny Sokólskiej w kampanii marki Mazda. Realizacji filmów podjął się Tadeusz Śliwa, za zdjęcia odpowiada Paweł Kucharczyk. 

Filmy w wersjach 30-, 90- i 120-sekundowej można obejrzeć w internecie i na kanałach Discovery Channel oraz TVN24. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcją zajęły się studia Televisor i Ztudio.