Zagranica

J Walter Thomson dla marki Nestle

Wystartowała pierwsza kampania dla marki Rowntree's autorstwa agencji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4jBuRmDsyrs%22%7D
Na Wyspach startuje bajkowa kampania J Walter Thomson dla marki z portfolio Nestle – promuje cukierki marki Rowntree’s.
To pierwsza kampania agencji dla marki cukierków z portfolio Nestle. Środek każdego cukierka zaprezentowany jest jak maleńka fabryka smaku.
Kampania będzie miała odsłony w telewizji, internecie i na bannerach w internecie. Kampania będzie miała także swoje odsłony w platformie Facebook Canvas.

(Campaign)