Kraj

Jacek Borkowski w reklamach ArthroStop

Walmark będzie wspierał sprzedaż suplementu diety wspomagającego układ ruchowy i stawy.

Pod hasłem “Sprawdzony sposób na stawy” startuje jesienna kampania preparatu ArthroStop Plus z Imbirem – suplementu diety wspomagającego układ ruchowy i stawy. Prowadzone działania obejmują przede wszystkim reklamę telewizyjną oraz prasową.

Kluczowy przekaz rozpoczynającej się kampanii podkreśla jakość produktu, poprzez uwypuklenie jego złożonej, czterostopniowej formuły. Twarzą kampanii został Jacek Borkowski, aktor telewizyjny, ostatnio występujący w serialu “Hotel 52”.

30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne pojawią się w największych ogólnopolskich stacjach TV. Towarzyszyć im będzie kampania prasowa (prasa poradnikowa, lifestyle’owa oraz specjalistyczna – kierowana do lekarzy i farmaceutów). Dodatkowym wsparciem będą działania prowadzone w internecie.

Spot został przygotowany przez ASC Communication Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się Invitiave. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.