Kraj

Jajo BOŚ w podróży

Bank startuje z kampanią reklamową Konta bez Kantów, przygotowaną przez Brasil.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fi72pfpAfpTs%22%7D
Od 1 września trwa nowa kampania BOŚ. Nad nową strategią dla BOŚ Banku Brasil wraz z klientem pracował od pół roku.

Z cech najbardziej pożądanych: przyjazności, intuicyjności, nowoczesnego podejścia, połączenia z ekologią, powstał całkiem nowy obraz BOŚ Banku – banku łatwego w użyciu. W ramach nowej strategii powstał nowy rachunek ROR, który płaci swoim użytkownikom za to, że go po prostu używają, nie robiąc nic ponadto.

Symbolem nowej usługi jest ogromny, biały, abstrakcyjny obiekt, który na początek oddany będzie do dyspozycji przechodniom na ulicach miast. Idealnie estetyczny i zapraszający do interakcji, wyposażony w dziurki, przez które można zajrzeć, i guziki, którymi można modyfikować to, co się w środku zobaczy. Bez haseł, logotypu, nachalnych przekazów – po prostu wielka, miła zabawka.
Obiekt stanął na początek w Pasażu Wiecha w Warszawie, a wkrótce wybierze się w podróż do innych miast.

Instalacja to tylko początek zintegrowanej kampanii. W jej skład wchodzą spoty TV, materiały BTL i kampania internetowa odsyłająca do strony poświęconej Kontu bez Kantów.

Spot reżyserował Michał Sabliński, a reklama powstała w domu produkcyjnym Papaya Films.