
Jan Mosiejczuk od ponad roku head of strategy w grupie Chapter 2, poszerzył zakres obowiązków o działania na rzecz klientów platformy Sustainable Brands Poland, wchodzącej w skład ekosystemu komunikacyjnego Chapter 2. Równolegle wspiera jako strateg i ekspert komunikacji marketingowej działalność innych spółek funkcjonujących w grupie: FCB & the Milkman oraz agencji reklamowej Keino.
Jan Mosiejczuk ma ponad 25-letnie doświadczenie w dziedzinie mediów, reklamy i transformacji marek. Jako dyrektor strategii i planowania oraz lider zespołów brał udział w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości w Dentsu, Carat, Grey, Saatchi & Saatchi, Y&R, Leo Burnett i Publicis. Realizował projekty cross-sell w ramach międzynarodowych grup mediowych i reklamowych.
W skład ekosystemu komunikacyjnego Chapter 2 wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB & the Milkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.