Kraj

Japońska precyzja w kampanii Mazdy 6

Importer w reklamach nawiązuje do rankingu magazynu "Motor". Kampanię przygotowała agencja JWT.

Trwa kampania reklamowa Mazdy 6 kombi. Realizowana dla Mazda Motor Poland przez dom mediowy Mindshare Polska kampania wizerunkowa obejmuje telewizję, radio i internet.

Spot telewizyjny wykorzystuje analogię między precyzją konstruktorów Mazdy a perfekcją rzemieślników tworzących tradycyjne japońskie miecze określane mianem takumi.

Kampania wizerunkowa Mazdy 6 kombi nawiązuje do rankingu magazynu “Motor”, w którym Mazda 6 kombi została najwyżej oceniona w swojej kategorii w ramach testów porównawczych przeprowadzonych przez dziennikarzy tygodnika.

W kampanii telewizyjnej wykorzystano 30-sekundowy spot emitowany w dopasowanych do grupy docelowej stacjach o profilu biznesowym: TVN24, TVN CNBC oraz TVP Info. Kampania internetowa wykorzystująca głównie formaty billboard i double billboard została skupiona w serwisach biznesowych oraz witrynach informacyjnych dopasowanych do grupy docelowej, m.in. Onet.biznes.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.biz, Money.pl. Przy planowaniu mediów wykorzystano także narzędzie GroupM do targetowania behawioralnego.

Reklama radiowa obejmuje przede wszystkim stacje lokalne i regionalne, co zapewnia intensyfikację komunikatu w kluczowych miastach, w których zlokalizowane są oddziały dealerów Mazdy.

Wykorzystywany w kampanii spot reklamowy został przygotowany przez agencję JWT.
Za doradztwo strategiczne, realizację kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.