Jason Romeyko pochodzi z Australi. Swoją przygodę ze światem reklamy rozpoczął w 1993 roku jako copywriter w Saatchi & Saatchi. Przez 23 lata miał okazję pracować na wielu rynkach, zanim dołączył do Serviceplan Group w 2016 roku jako worldwide executive creative director. Zstał uhonorowany ponad 500 nagrodami podczas Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, Clio, LIA, ADCE, ADC, CCA, ADCI i wielu innych konkursów na całym świecie – w tym MTV Music Awords w kategorii “Wideo roku” dla teledysku “Firework” Katy Perry.
W 2016 roku kapituła festiwalu Golden Drum przyznała mu tytuł “Dyrektora Kreatywnego Roku”. Pośród jego ulubionych projektów wymienia “The HIV+ Magazine”, “Sea Hero Quest” i śmiała koncepcja rebrandingu luksusowej gamy BMW na Bayerische Motoren Werke. W sumie, jego twórczość została obejrzana prawie 3 miliardy razy.