Piosenkarka Jennifer Lopez została twarzą marki Gillette Venus, należącej do Procter & Gamble. W ramach współpracy wystąpi w kampanii reklamowej golarek. Na razie marketer nie podaje szczegółów na temat kampanii. Za jej adaptację będzie odpowiadała agencja BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się MediaCom Warszawa.
Przypomnijmy, że wiosną ub.r. P&G wprowadził nową organizację portfolio maszynek do golenia dla kobiet. Poprzednio było wzorowane m.in. w nazewnictwie na strukturze asortymentu męskiego, po zmianach otrzymało nową szatę. W ofercie pojawił się także nowy produkt – wyposażona w trzy ostrza maszynka jednorazowa Gillette Venus Riviera.
Wartość rynku maszynek do golenia dla kobiet w ub.r. wyceniana była na około 58 mln zł. Nie udało nam się ustalić, jakie są udziały rynkowe poszczególnych graczy. W segmencie są także takie marki jak Wilkinson i BIC.