Kraj

Reklama

Marketing

Jeszcze więcej delikatności w miastach, czyli nowa kampania marki Milka

Kampanię zrealizowały agencje Big Picture, Spark Foundry, Smolar, Ogilvy, Endorfina i Publicis Groupe.

Marka Milka w nowej kampanii, która potrwa do końca maja, postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. W Warszawie i Wrocławiu przygotowane zostaną specjalne aktywacje – będą to kolejno poCZEKOalnia zlokalizowana na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz mural oczyszczający powietrze z zanieczyszczeń. Relacje z wizyt w tych miejscach udostępnią w swoich kanałach social media influencerzy. „Gdy okazuje się, że masz więcej czasu na pociąg, niż planowałeś, ten kawałek jest dla Ciebie” – takim hasłem będą witani w poCZEKOalni pasażerowie. Każdy gość otrzyma kawę i testowe produkty czekolady Milka. Wrocławianie zaś będą mogli podziwiać stworzony w ramach kampanii mural.


Hasło “Ten kawałek jest dla Ciebie” ma przypomnieć Polakom o delikatności, szczególnie w momentach, gdy jej potrzebujemy. Wykorzystując swoją kostkę z wizerunkiem krówki Lila, chce obdarować delikatnością tych, którzy mierzą się z różnymi niedogodnościami wynikającymi z mieszkania w zatłoczonych i zanieczyszczonych miastach.

Kampania obejmuje 30-sek. spot telewizyjny, kampanię digital, obecność na citylightach i szerokozasięgową kampanię online. Hasła na poszczególnych nośnikach i w kanałach komunikacji będą dopasowane do lokalizacji, aktualnej sytuacji pogodowej lub lokalnie występujących niedogodności związanych z remontami czy korkami na drogach. W sklepach pojawią się materiały POS z limitowaną edycją opakowań tabliczki Alpine Milk 100 g. W Empiku zostanie rozdanych 700 tys. testowych produktów.


Kampania jest kontynuacją działań rozpoczętych w 2022 r.

Za działania PR z zakresu media relations odpowiada Big Picture. Zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, samplingiem we współpracy z siecią Empik agencja Smolar. Ogilvy odpowiada za strategię komunikacji oraz kreację, a także wraz z agencją Endorfina tworzy poCZEKOalnię i mural. Adaptacją reklamy oraz kreacjami digitalowymi zajmuje się Publicis Groupe.