Kraj

Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują w Isobar Polska

Obejmują stanowiska creative group headów i będą raportować do Yuriego Drabenta.

Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują w Isobar Polska
Joanna Biernacka i Maciek Kozina, seniorski team kreatywny pracujący w ramach agencji Isobar Polska, awansowali na stanowiska creative group headów. Będą wspólnie odpowiadać za koordynowanie pracy i rozwój teamów kreatywnych oraz opiekę kreatywną nad wybranymi klientami Isobaru. Raportują do Yuriego Drabenta, creative directora.

 Joanna Biernacka do Isobar Polska dołączyła w maju poprzedniego roku. Do tej pory pracowała na stanowisku senior art directora. Z branżą reklamową związana od 1998 r. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather. Wielokrotnie nagradzana na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych: Cannes Liones (Złoty i Srebrny Lew), Golden Drum (kilka złotych statuetek), Epica Awards (złoto), Effie (m.in. grand prix), The Sabre Awards (srebro). Współtworzyła m.in. kampanie jak “Język polski jest Ą-Ę”, “Fail Hitler”, kampanię launchującą Nju Mobile oraz kampanię wprowadzającą na rynek markę Heyah. 

Maciek Kozina na pokładzie Isobar Polska jest od prawie dwóch lat jako senior copywriter. Jest współautorem takich projektów jak “Waiting Signs of Hope” (Fundacja Itaka), “Bardzo dobre maniery” (Polski Czerwony Krzyż), “Kibicuj Paczką” (Tic Tac), “100 placów zabaw na 100 lat Nivea” (Nivea). Kampanie, które współtworzył zdobywały nagrody na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych: Cannes Lions (srebrny i brązowy Lew), D&AD, Golden Drum (m.in. grand prix) czy Eurobest. Wcześniej związany był z agencjami FCB Warsaw, Change, Cheil Poland i 180heartbeats + Jung v. Matt.