Kraj

Joanna Brodzik i kotlety w kampanii smartDOM

Kreację przygotowała agencja Grey.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fwhe2jsNqOAw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W ramach programu smartDOM Cyfrowego Polsatu, Polkomtela (operatora sieci Plus) i PlusBanku, rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, która promuje kredyty gotówkowe. Bank wskazuje, że jego kredyt został zwycięzcą dwóch lipcowych rankingów TotalMoney.pl oraz eBroker.pl. Oprócz tego dzięki współpracy wymienionych spółek w ramach programu smartDOM klienci banku mogą obniżyć swoje abonamenty za usługi u tych operatorów (o 10 proc. za każde 5 tys. zł kredytu).

Kreację reklam przygotowała agencja Grey. Spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Produkcją zajęło się studio TFP, zaś planowaniem i zakupem mediów do kampanii – dom mediowy Media Direction OMD. Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie.