Kraj

Joanna Jędrasik managing directorem Walk Digital

Wcześniej zarządzała Walk Social Media jako head of social media.

Joanna Jędrasik managing directorem Walk Digital
Dwa unity grupy marketingowej Walk – Walk Digital i Walk Social Media – zostały połączone pod brandem Walk Digital. Managing directorem nowo utworzonego unitu została Joanna Jędrasik, która wcześniej zarządzała Walk Social Media jako head of social media.

Obecnie zespół Walk Digital liczy 24 osoby i jest prowadzona rekrutacja na kilka stanowisk. W jego ramach funkcjonuje client service, komórka technologiczna, strategiczna oraz
social mediowa, a także dział kreacji, którym od lutego br. zarządza Bartosz Jaroszewski, digital creative director. Unit realizuje działania m.in. dla takich klientów jak: CEDC
(Aperol, Frontera, Glenfiddich), Dilmah, Fundacja Nutricia, Gaspol, Grupa Adamed, Nikon, OFF Festival, Sony Mobile, Skyscanner, Traficar, Vision Express.

Joanna Jędrasik z Walk jest związana od czterech lat, a z branżą reklamową od ponad dziewięciu. Specjalizuje się w działaniach z obszaru digital. Na stanowisku managing directora do jej obowiązków należą m.in. zarządzanie pracą zespołu i rozwojem biznesowym, nadzór merytoryczny nad działaniami realizowanymi dla klientów, koordynacja procesów newbusinessowych oraz projektów cross-unitowych. Wcześniej jako head of
social media w Walk Social Media odpowiadała za rozwój jednostki, przygotowywanie strategii komunikacji oraz zarządzanie projektami realizowanymi dla klientów. Przed dołączeniem do Walk była związana m.in. z McCann & MRM jako social media manager oraz z agencją Atom Media Interaktywne, gdzie pełniła funkcję dyrektora działu ePR. Wcześniej realizowała działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych i cyfrowych
m.in. dla takich klientów jak: Carlsberg, CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Chevrolet, Coca-Cola, Dilmah, Grupa Adamed, KFC, L’Oreal Paris, MasterCard, Mattell, Nespresso, Nikon, Skyscanner, Traficar, Van Pur  i Vision Express.