Kraj

Jogurty Skyr z nową kampanią

W nowym spocie autorstwa agencji Plej podkreślane jest naturalne pochodzenie produktu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0iPl4XZkGnY%22%7D
Producent mleka i produktów mlecznych OSM Piątnica rozpoczął kampanię linii jogurtów islandzkich Skyr. W kampanii marketer akcentuje naturalne pochodzenie produktu.
Wraz z rozpoczęciem nowej kampanii Piątnica wprowadziła kolejny, szósty już smak jego pitnej wersji – truskawka-kiwi.
Spoty o długości 15 i 30 s będzie można zobaczyć w TV, VoD oraz YouTube. Za kreację kampanii (telewizja, social media, kreacja pod programmatic) odpowiada agencja Plej. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Five Media.