Brytyjska sieć John Lewis zaprezentowała nowy spot na Boże Narodzenie. Tym razem bohaterami ponaddwuminutowej historii są mały chłopczyk i pingwin. Filmik pokazuje, jak między dzieckiem a pingwinem Montym rodzi się przyjaźń, ale zwierzątko któregoś dnia zapragnęło mieć dla siebie drugą, zwierzęcą połówkę. Chłopiec dostaje pod choinkę wielką miłość dla pingwina i może się obojgiem opiekować.
Za kreację spotu odpowiada Adam & Eve/DDB. Ścieżka dźwiękowa jest oparta na piosence Johna Lennona “The Real Love” śpiewanej przez Toma Odella. Kampania oficjalnie wystartuje w poniedziałek w Channel4.
W tym roku sieć postanowiła również zmaterializować bohatera kampanii Monty’ego w postaci pluszowych zabawek, które do świąt będą dostępne w sieci. Dodatkowo będzie można również zakupić książeczki z przygodami bohaterów, a w największych sklepach sieci marketer stworzy specjalne groty, w których bohaterowie będą mogli obserwować historię miłości dwóch pingwinów w 3D.
(Brand Republic)