Zagranica

John Lewis pokazał światu nową świąteczną kampanię

W nowym spocie marketer pokazuje, co znaczy obdarowywać z miłości i miłością.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiccscUFY860%22%7D
Brytyjska sieć John Lewis zaprezentowała nowy spot na Boże Narodzenie. Tym razem bohaterami ponaddwuminutowej historii są mały chłopczyk i pingwin. Filmik pokazuje, jak między dzieckiem a pingwinem Montym rodzi się przyjaźń, ale zwierzątko któregoś dnia zapragnęło mieć dla siebie drugą, zwierzęcą połówkę. Chłopiec dostaje pod choinkę wielką miłość dla pingwina i może się obojgiem opiekować.

Za kreację spotu odpowiada Adam & Eve/DDB. Ścieżka dźwiękowa jest oparta na piosence Johna Lennona “The Real Love” śpiewanej przez Toma Odella. Kampania oficjalnie wystartuje w poniedziałek w Channel4.
W tym roku sieć postanowiła również zmaterializować bohatera kampanii Monty’ego w postaci pluszowych zabawek, które do świąt będą dostępne w sieci. Dodatkowo będzie można również zakupić książeczki z przygodami bohaterów, a w największych sklepach sieci marketer stworzy specjalne groty, w których bohaterowie będą mogli obserwować historię miłości dwóch pingwinów w 3D.

(Brand Republic)