Zagranica

John Patroulis szefem kreatywnym grupy Grey

Dotychczasowy szef kreatywny nowojorskiej agencji BBH (Bartle Bogle Hegarty) John Patroulis pokieruje działem kreatywnym Grey Global Group.

To kluczowe stanowisko pozostawało nieobsadzone od ponad roku. W 2015 r. opuścił je wielce zasłużony dla Greya Tor Myhren, który obecnie jest wiceprezesem ds. komunikacji marketingowej Apple.

W ubiegłym tygodniu w dziale kreatywnym Greya powstał kolejny wakat po odejściu Andreasa Dahlqvista, byłego szefa kreacji w Nowym Jorku, do agencji DDB na stanowisko szefa kreacji na kraje nordyckie.  

Kilkuletni okres pracy Patroulisa na czołowych stanowiskach kreatywnych w BBH (chief creative officer od 2011 r. i creative chairman od 2015 r.) przyniósł agencji uznanie za prace dla takich marek jak Sony Playstation, Google i Axe. W 2016 r. BBH otrzymała grand prix na festiwalu w Cannes za kampanię promującą serial Netflixa “House of Cards”.

(AdAge)