Kraj

John Pitcher i Brave Hearts realizują kampanię Barefoot Projekt Czysta Plaża

Organizatorem projektu jest producent marki Barefoot Wine.

Rusza kolejna edycja kampanii Barefoot Projekt Czysta Plaża – inicjatywy promującej utrzymywanie czystości na plaży. Po raz kolejny marka Barefoot z agencją John Pitcher porusza temat sprzątania po sobie w trakcie letnich wypoczynków w plenerze. Tym razem dla marki Barefoot Wine połączyła siły z agencją Brave Hearts, która w projekcie odpowiada za współpracę z influencerami oraz media relations.

Projekt jest częścią międzynarodowej akcji Barefoot Beach Rescue Project. Inicjatywa ta powstała w 2007 r. w Stanach Zjednoczonych, solidaryzując lokalne społeczności wokół przywracania naturalnej równowagi wybrzeżom. Od tego czasu akcja dotarła na pięć kontynentów i zmobilizowała prawie 30 tysięcy wolontariuszy, którym udało się uzbierać ponad 24 tony śmieci.

Organizatorem projektu jest producent marki Barefoot Wine, brand jest w dystrybucji firmy CEDC.