Od lipca Jolanta Dudek obejmie nadzór nad działaniami największej w kraju firmy telekomunikacyjnej Orange Polska na rynku konsumenckim (oferty dla klientów indywidualnych). Od 2015 r. zasiada w zarządzie spółki, od teraz jako wiceprezes ds. rynku konsumenckiego. Z Orange Polska związana od 21 lat (zaczynała w PTK Centertel, operatorze sieci komórkowej Idea).
Obsługa klientów firmowych zostaje przeniesiona do pionu rynku biznesowego zarządzanego przez Bożenę Leśniewską, która w firmie pracuje od 2006 r., wcześniej przez 10 lat w Polkomtelu (sieć komórkowa Plus).
Do zarządu Orange Polska wchodzi Artur Stankiewicz, dotychczasowy dyrektor marketingu rynku konsumenckiego (odpowiadał m.in. za wprowadzenie oferty Orange Flex dwa lata temu oraz opracowanie i wdrożenie strategii “więcej za więcej”, nakierowanej na wzrost marży), obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora wykonawczego ds. digitalizacji – jego zadaniem będzie rozwinięcie cyfrowych kanałów sprzedaży operatora. W Orange od 2007 r., wcześniej sześć lat w Polkomtelu.