Zagranica

Josh Gross i Pedro Pérez szefami kreacji Energy BBDO

Dotychczasowy CCO Andrés Ordóñez pokieruje zespołem kreatywnym FCB Chicago.

Duet Josh Gross i Pedro Pérez, który zasłynął serią reklam Extra Gum, obejmie stanowiska co-CCO w Energy BBDO z Chicago (Omnicom Group). Obaj pracują w agencji od 2014 r., ostatnio na stanowiskach execuctive creative director. Oprócz spotów Extra Gum znani są m.in. z prac dla marek dla Pearle Vision i Bayer Aspirin.

Andrés Ordóñez obejmuje natomiast w FCB (Interpublic Group of Cos.) stanowisko zwolnione przez Liz Taylor, która odeszła do Leo Burnett z grupy Publicis. Ordóñez związany był z Energy BBDO – podobnie jak Gross i Perez – od 2014 r., a stanowisko szefa kreacji objął dwa lata później. Ma na koncie nagradzane kampanie dla marek Wrigley, SC Johnson i Avocados from Mexico.

(Adweek.com)