– Na moją decyzję wpłynęło wiele czynników, ale wszystkie razem złożyły się, w niemożliwy do zignorowania znak, że “to już czas”. Pracując dla 180heartbeats, byłam zaangażowana w kluczowe projekty, które pozwoliły mi na istotny rozwój zawodowy, ale też uniemożliwiały oddanie się projektom dodatkowym w Osom Studios na poziomie, jaki by mnie satysfakcjonował. A to właśnie te wysokie standardy i wyjątkowa kultura pracy są głównym wyróżnikiem pracy zarówno ze mną, jak i z Bartkiem. I dokładnie to chcemy oferować naszym klientom. – komentuje Konopka.
Działalność Osom Studios skupia się głównie na tworzeniu projektów z zakresu komunikacji ludzi i marek oraz identyfikacji wizualnej. Od lat współpracują z największymi gwiazdami branży muzycznej. Na koncie mają liczne realizacje związane z premierami płyt czy kampaniami promującymi działalność artystyczną takich twórców jak: Dawid Podsiadło, Artur Rojek, PRO8L3M, Quebonafide, i wielu innych.
– Oprócz niezliczonych projektów dla branży muzycznej pracujemy też dla marek komercyjnych, które zgłaszają się do nas, ponieważ szukają świeżego podejścia do pracy z agencją. Tworząc Osom Studios we dwójkę, możemy pozwolić sobie na znacznie większą elastyczność niż tradycyjne agencje. Nasi klienci bardzo to sobie cenią, a my wciąż dostarczamy im niezbędne kompetencje, które wypracowaliśmy przez lata pracy dla globalnych klientów agencyjnych. Przy projektach wymagających większych zespołów nawiązujemy współprace z innymi ekspertami, których standard kreatywnego rzemiosła odpowiada naszemu. Dzięki temu klient zyskuje podwójnie – nie tylko pracuje z nami i poznaje nas w “ludzkim wymiarze”, ale też ma pewność, że materiały dostarczane przez naszych podwykonawców będą na odpowiednim poziomie – dodaje Konopka.
– Julia sprawia, że z wszechstronnego kreatywnego, zaangażowanego we wszystkie działania Osom Studios mogę z powrotem zająć stanowisko dyrektora kreatywnego, a kierowanie marką zostawić Julii. Według mnie to zdrowe podejście, które wyłącza mnie z procesów, które odwracają moją uwagę od samej kreacji. A to z kolei sprawia, że jako studio możemy podejmować się bardziej kompleksowych realizacji, nie rezygnując z kultury pracy i jej poziomu. – komentuje Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny Osom Studios.
Konopka pracuje w branży reklamowej od siedmiu lat, w ostatnim czasie związana była z agencją 180heartbeats, gdzie odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami z Polski i zagranicy, takimi jak Nike, Pernod Ricard (Absolut, Ballantine’s), Huawei, BNP Paribas czy British American Tobacco. Dla tego ostatniego, wraz z zespołem, opracowała i wdrożyła koncept Clouds Fest.