Hoop Polska ruszył 2 maja br. z kampanią promocyjną Jupika wspierającą tegoroczne zmiany marki (nowe tematyczne etykiety, postaci renderowane w 3D oraz nowy logotyp – zobacz więcej w MMP24 z 13 kwietnia br.). Działania koncentrują się na telewizji i kinie, prowadzone są też w internecie oraz szkołach. Kampania potrwa do 26 czerwca br.
W telewizji wykorzystywane są 30- i 10-sekundowe spoty animowane w 3D. Wspierają one prowadzoną równocześnie promocję konsumencką polegająca na zbieraniu i rejestrowaniu kodów na stronie www.jupik.com. Nagrody główne to osiem czteroosobowych wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech. Kampania będzie emitowana we wszystkich najważniejszych stacjach dziecięcych oraz w weekendowym paśmie bajkowym w telewizji Polsat.
Kampania internetowa będzie prowadzona do 26 czerwca w GaduGadu i serwisach dla dzieci: Dziecionline.pl, Kolorowaneczki.pl, Kreskowka.pl, Mojegry.pl oraz w Gramigry.pl i Wyspagier.pl, w których również zostanie umieszczona flashowa gra internetowa dla dzieci “Przygody Jupika w krainie Majów”.
W kinach spoty Jupika będzie można zobaczyć od 27 maja do 23 czerwca przed filmem “Kung-Fu Panda”. Równocześnie w weekendy w pięciu miastach Polski w kinach sieci Cinema City odbywać się będą eventy nawiązujące tematyką do spotu Jupika – “Świat Majów”.
Zmieniła się również strona www.jupik.com, którą przygotowała agencja ActiveIT. Na nowej stronie Jupik City znalazły się gry, konkursy, czat oraz platforma konkursowa. Z miesiąca na miesiąc miasto Jupika będzie się rozrastać. Otwierane będą nowe ulice, dodawane gry oraz inne atrakcje dla dzieci.
Za kampanię oraz nową strategię marki odpowiada agencja Ogilvy & Mather w Czechach, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy MPG.