Kraj

Jupik w świecie Majów [WIDEO]

Marka rusza z kampanią w kinach, telewizji, sieci i szkołach; prowadzi też promocję konsumencką.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPst5Vl5vTpU%22%7D

Hoop Polska ruszył 2 maja br. z kampanią promocyjną Jupika wspierającą tegoroczne zmiany marki (nowe tematyczne etykiety, postaci renderowane w 3D oraz nowy logotyp – zobacz więcej w MMP24 z 13 kwietnia br.). Działania koncentrują się na telewizji i kinie, prowadzone są też w internecie oraz szkołach. Kampania potrwa do 26 czerwca br.

W telewizji wykorzystywane są 30- i 10-sekundowe spoty animowane w 3D. Wspierają one prowadzoną równocześnie promocję konsumencką polegająca na zbieraniu i rejestrowaniu kodów na stronie www.jupik.com. Nagrody główne to osiem czteroosobowych wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech. Kampania będzie emitowana we wszystkich najważniejszych stacjach dziecięcych oraz w weekendowym paśmie bajkowym w telewizji Polsat.

Kampania internetowa będzie prowadzona do 26 czerwca w GaduGadu i serwisach dla dzieci: Dziecionline.pl, Kolorowaneczki.pl, Kreskowka.pl, Mojegry.pl oraz w Gramigry.pl i Wyspagier.pl, w których również zostanie umieszczona flashowa gra internetowa dla dzieci “Przygody Jupika w krainie Majów”.

W kinach spoty Jupika będzie można zobaczyć od 27 maja do 23 czerwca przed filmem “Kung-Fu Panda”. Równocześnie w weekendy w pięciu miastach Polski w kinach sieci Cinema City odbywać się będą eventy nawiązujące tematyką do spotu Jupika – “Świat Majów”.

Zmieniła się również strona www.jupik.com, którą przygotowała agencja ActiveIT. Na nowej stronie Jupik City znalazły się gry, konkursy, czat oraz platforma konkursowa. Z miesiąca na miesiąc miasto Jupika będzie się rozrastać. Otwierane będą nowe ulice, dodawane gry oraz inne atrakcje dla dzieci.

Za kampanię oraz nową strategię marki odpowiada agencja Ogilvy & Mather w Czechach, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy MPG.