Kraj

Marketing

Jush dołącza do akcji grupy Żabka "Razem więcej"

Aplikacja umożliwia klientom dodanie do koszyka produktów pierwszej potrzeby dla uchodźców.

Aplikacja zakupowa Jush dołączyła do akcji “Razem więcej” Grupy Żabka mającej na celu wsparcie obywateli Ukrainy. Podczas zakupów użytkownicy mogą dodać do koszyka produkty pierwszej potrzeby dla uchodźców (z aktualizowanej listy, na której jest dziesięć artykułów, w wyróżnionej kategorii “Wsparcie Ukrainy”). Są one oferowane w niższej cenie dzięki temu, że spółka Lite e-Commerce (odpowiedzialna w grupie Żabka za rozwiązania e-commerce, w tym Jush) rezygnuje z zysku.

Produkty zakupione w ramach akcji pomocowej zostaną dostarczone na miejsce zbiórki w Warszawie. Firma deklaruje również, że jeśli koszyk zakupowy nie przekroczy progu 35 zł i nie spełni wymagań darmowej dostawy, to również 3,99 zł za dowóz zamówienia zostanie przekazane na wsparcie dla potrzebujących. Wcześniej Jush, zachęcając użytkowników do włączenia się w akcję, dostarczył uchodźcom blisko 4 tony najpotrzebniejszych rzeczy.

W związku z napaścią Rosji na Ukrainę Lite e-Commerce zdecydował się wycofać z Jush wszystkie rosyjskie oraz białoruskie produkty. Z okazji Dnia Kobiet 8 marca spółka przekazała również darowiznę na rzecz organizacji EuroHelp, która obecnie koncentruje się na wsparciu kobiet i dzieci z Ukrainy.