Partnerstwo z Just Eat Takeaway.com jest jednym z najszerszych w historii UEFA. Zapewni ekspozycję marki Just Eat Takeaway na boiskach podczas meczów, na ściankach w tle wywiadów w ramach sponsoringu transmisji oraz ekskluzywne możliwości przeprowadzenia aktywacji na stadionach bezpośrednio przed meczami, w trakcie meczów i po nich.
– Naszą strategią jest łączenie naszych najlepszych marek z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi na świecie – powiedział holenderski miliarder Jitse Groen, dyrektor generalny Just Eat Takeaway.com. – Istotne jest dla nas partnerstwo obejmujące zarówno turnieje kobiet, jak i mężczyzn. Nasza marka jest dla każdego, sport też taki powinien być. Te wspólne cele łączą nas z UEFA.
Just Eat Takeaway.com N.V. z siedzibą w Amsterdamie prowadzi w wielu krajach Europy platformy internetowe umożliwiające zamawianie jedzenia z dostawą do domu. Groen założył Takeaway.com (pierwotnie Thuisbezorgd.nl) w 2000 r. Dwie dekady później nastąpiła fuzja holenderskiej spółki z brytyjskim Just Eat oraz w tym samym 2020 r. przejęcie GrubHub, dzięki czemu firma weszła na rynek amerykański i stała się globalnym liderem (poza Chinami). Ubiegłoroczne przychody Just Eat Takeaway.com przekroczyły 2 mld euro.