Kraj

JWT Warszawa autorem kampanii na rynek brytyjski

Rennie z portfolio firmy Bayer będzie reklamowany spotem przygotowanym w Polsce.

W Wielkiej Brytanii pojawi się przygotowana w Polsce kampania reklamowa “Happy Tummy” dla środka na zgagę Rennie (z portfolio firmy Bayer). To pierwsza reklama JWT Warszawa dla marki Rennie, stworzona specjalnie na potrzeby innego rynku niż polski.

Reklama “Happy Tummy” stara się w zabawny sposób edukować konsumentów, przedstawiając postać rysunkowego żołądka, który ma zgagę i za pomocą prostej reakcji chemicznej zamienia kwas w wodę, co przynosi natychmiastową ulgę.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji (główne stacje) oraz przy wykorzystaniu materiałów POS.

Autorem postaci pana Tummy’ego jest ilustrator Mariusz Wolański – grafik, malarz, rysownik, absolwent ASP w Łodzi. Zajmuje się grafiką użytkową, ilustracją i light performance. Współpracował z m.in. z: TVN, “Le Monde”, “Przekrojem” i Light Open Society.