Zagranica

JWT wygrywa globalny przetarg Nokii

Marka wybiera agencję do obsługi budżetu wartego 80 mln funtów.

Agencja JWT walczyła w ostatniej fazie przetargu Nokii z Bartle Bogle Hegarty i agencją Inferno, która pracowała dla tego klienta od 2011 roku i była odpowiedzialna za głośną kampanię dla modelu Lumia pt. “The amazing everyday”. JWT ma przygotować nową komunikację dla marki Nokia, która wprowadzona zostanie prawdopodobnie już na przełomie roku.

W związku z prowadzonym przetargiem w Nokii zaszły zmiany na kierowniczych stanowiskach. W kwietniu Steven Overman, wiceprezes globalnej komunikacji marki, odszedł z firmy i został zastąpiony przez dotychczasowego szefa marketingu – Johna Nichlosa. Miejsce Nichlosa zajął Adam Johnson, ówczesny dyrektor ds. marketingu konsumenckiego. W tym czasie firma przeszła również restrukturyzację, rozdzielając pracę na dwa niezależne działy: mobile phones i smart devices.

(Campaign)