Kraj

Jysk chwali się wysokimi ocenami klientów

Kreację przygotowała duńska agencja Spring, a telewizyjną kampanię koordynuje Carat. Projekt obejmuje 18 rynków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_1wwsOqqZ1I%22%7D
Skandynawska sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz Jysk rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jej hasło brzmi: “Ponad 100 tys. klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych”. 4,5 gwiazdki to średnia ocen ponad 100 tys. opinii na temat produktów w sklepach sieci.

Kampania została uruchomiona jednocześnie w 18 krajach (oprócz Polski są to: Dania, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Czechy, Węgry, Holandia, Słowacja, Wielka Brytania, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Ukraina, Bułgaria, Rumunia oraz Grecja).

Jej kreację opracowała duńska agencja reklamowa Spring, która pracowała dla Jysk m.in. przy ubiegłorocznej kampanii pt. “Apartment” (tamta kampania obejmowała jednak tylko sześc krajów). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się sieć Carat.

W Polsce kampania obejmie telewizję, internet (newslettery, blogi, banery, media społecznościowe) oraz promocję w sklepach (reklamy, plakaty, banery).