Skandynawska sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz Jysk rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jej hasło brzmi: “Ponad 100 tys. klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych”. 4,5 gwiazdki to średnia ocen ponad 100 tys. opinii na temat produktów w sklepach sieci.
Kampania została uruchomiona jednocześnie w 18 krajach (oprócz Polski są to: Dania, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Czechy, Węgry, Holandia, Słowacja, Wielka Brytania, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Ukraina, Bułgaria, Rumunia oraz Grecja).
Jej kreację opracowała duńska agencja reklamowa Spring, która pracowała dla Jysk m.in. przy ubiegłorocznej kampanii pt. “Apartment” (tamta kampania obejmowała jednak tylko sześc krajów). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się sieć Carat.
W Polsce kampania obejmie telewizję, internet (newslettery, blogi, banery, media społecznościowe) oraz promocję w sklepach (reklamy, plakaty, banery).