Kraj

JZO znów z Schulz Brand Friendly [wideo]

Kampania "To się opłaca!" potrwa do 15 czerwca br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FapTc-hAHOpM%22%7D
JZO, producent soczewek okularowych, ponownie promuje soczewki progresywne. Akcja “To się opłaca!” potrwa do 15 czerwca br. i wspierają ją kampania telewizyjna obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty z dokrętką dotyczącą promocji, kampania w internecie oraz materiały POS do salonów i dla optyków.

Za działania ATL, materiały BTL, a także landing page promocji odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za planowanie i zakup mediów krakowski dom mediowy IQ Media.