Kraj

K2 autorem nowej kampanii Toyota Bank

Kampania zaplanowana na marzec będzie prowadzona w TV, radiu oraz internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FA_DNohlMk8k%22%7D
Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii Toyota Bank informująca, jak, korzystając z Konta Jedynego, zaoszczędzić 500 zł albo zyskać ponad 90 l paliwa do końca roku. 
 
Na potrzeby kampanii został stworzony specjalny serwis www.mniejzapaliwo.pl, a spoty reklamowe można zobaczyć m.in. w TVP oraz TVN oraz usłyszeć w rozgłośniach grup RMF FM oraz Radia Zet.
 
Kampanię przygotowała agencja K2. Za planowanie i zakup telewizji oraz radia odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za media internetowe agencja Sales & More.