
Agencja K2 Create (Grupa K2) wygrała przetarg na realizację kampanii programu edukacyjnego “Umiejętności Jutra” dla Google Polska.
Kampania komunikuje start programu edukacyjnego stworzonego przez Google i Szkołę Główną Handlową w Warszawie (SGH). Program “Umiejętności Jutra” zaprasza ludzi z całej Polski do wzięcia udziału w bezpłatnych kursach, które pomogą im zdobyć cyfrowe umiejętności i postawić pierwsze kroki w branży marketingu cyfrowego lub cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Kampania skierowana jest zarówno do ludzi zdobywających pierwsze doświadczenia zawodowe, jak i osób, które chcą zmienić branżę.
Głównym partnerem edukacyjnym programu jest Szkoła Główna Handlowa, a partnerami strategicznymi: GovTech Polska, NASK oraz Piotr Mazurek – pełnomocnik rządu ds. polityki młodzieżowej.
Agencja jest odpowiedzialna za materiały digitalowe, materiały do social mediów oraz współpracę z influencerami i influencerkami, a także ekspertami i ekspertkami branży marketingu internetowego. Kampania promująca potrwa do 13 maja 2022 r. Współpraca ma charakter projektowy.